11 października 2016

Zupa serowa


Zupa serowa

Tą zupę jadłam u znajomych pierwszy raz i naprawdę byłam zaskoczona smakiem. Jest prosta w wykonaniu choć zajmuje to troszkę czasu. Jest też bardzo syta. Dzieci nie miały przekonania do zjedzenia jej ale po spróbowaniu się zachwycały.

Zakupy:

- 2 cebule
- 2 pory 
- 3 litry bulionu
- 500 g mięsa mielonego (wieprz.- woł.)
- serek topiony bez dodatków ( ja dałam 500 g)
- pieczarki (według uznania)
- tłuszcz do smażenia (u mnie olej kokosowy bezzapachowy)


Przygotowanie:

Na tłuszczu podsmażam drobną posiekaną cebulę z porem (białe części) pokrojonym w talarki. Później dodaję mięso mielone i duszę tak z 10 minut. Zalewam wszystko bulionem. Musi to zawrzeć. W osobnym naczyniu rozpuszczam serki z bulionem i wlewam do reszty bulionu wszystko. Na końcu trzeba doprawić bo serki są słone. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz