3 października 2016

Zapiekanka z tego co pod reka


Zapiekanka z tego co pod ręką


Tak jak wyżej zakupów nie robiłam :) Zrobiłam zapiekankę z tego co miałam w lodówce i w domu. 
Jest to zapiekanka z ziemniakami i różnymi warzywami z sosem pomidorowym i startym żółtym serem. Do każdej zapiekanki z ziemniakami ja je wcześniej gotuję, natomiast warzywa daję surowe. Tutaj akurat miałam paprykę czerwoną, brokuł, cebulę, kukurydzę, pieczarki i dodałam mięso mielone podsmażone wcześniej na patelni. Gdy wszystko ułożyłam w naczyniu zalałam to sosem pomidorowym z dodatkiem jogurtu naturalnego, odrobiny soli i cukru. Na samą górę starłam żółty ser. Piekłam w nagrzanym piekarniku do 180 stopni jakie 30 min. Ja zazwyczaj zaglądam a jakim stanie jest ser na górze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz