20 maja 2016

Ryba z piekarnika



Witajcie.
Dzisiaj moją propozycją jest zdrowy obiad. Ryba pieczona w folii z piekarniku. Sceptycznie podeszłam do tego obiadu ponieważ ja nie jestem fanką ryb. W efekcie wyszło dobrze i zaskoczył mnie smak także myślę, że dla fanów ryby albo dla osób które postanowiły się zdrowo odżywiać bądź też dla osób na diecie obiad myślę rewelacyjny.


Zakupy:

- płaty ryby ( ja kupiłam mrożonego morszczuka) 
- masło czosnkowe
- cytryna
- przyprawa do ryby

Przygotowanie:

Rybę wyciągnęłam dzień wcześniej, żeby się rozmroziła. Rano umyłam płaty wodą i położyłam na folii aluminiowej, pokropiłam cytryną, posypałam odrobiną soli i przyprawą do ryby i zawinęłam folią. Przed samym pieczeniem odwinęłam folię i dodałam odrobinę masła czosnkowego ( krojąc z kostki płat masła) i ponownie zawinęłam w folię. Wstawiłam do piekarnika do temp. 190 stopni i piekłam 35-40 minut. Pieczenie zgubiło zapach i naprawdę smakowało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz