5 kwietnia 2016

Jajka w sosie tatarskim



Jajka w sosie tatarskim

Ten przepis kiedyś dała mi moja dobra koleżanka, a bywał czas, że na każdą imprezę robiła go tylko ona ponieważ umiała tak dobrać składniki, że sos był przepyszny. W końcu i ja nauczyłam się go robić chociaż nie jest to jakoś "skomplikowane".



Zakupy:

- ogórki konserwowe
- pieczarki marynowane
- ugotowane na twardo jajko
- czerwona cebula
- jogurt naturalny
- musztarda
- majonez
- sól, pieprz

Przygotowanie:

Ja wszystkie składniki tzn. ogórki, pieczarki, jajko i cebulę wrzucam do robota kuchennego do posiekania ponieważ my lubimy bardzo drobno pokrojone ale można ( jeśli ktoś nie ma robota) pokroić jak najdrobniej nożem. Później dodaję resztę i doprawiam do smaku.


1 komentarz:

  1. Oj dawno nie jadłam jajek w sosie tatarskim, a tak lubię ten sos. Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń