9 lutego 2016

Warzywa z patelni



Warzywa z patelni

Dzisiaj postanowiłam zrobić warzywny obiad. Warzywa najpierw podgotowałam i wymieszałam wszystko razem na patelni i doprawiłam i to cała filozofia tego dania. Można dodać sobie na co ma się tylko ochotę. Ewentualnie jeśli ktoś woli troszkę bardziej "mokre" można użyć jogurtu naturalnego jako sosu. W sklepach można zakupić gotowe "warzywa na patelnię" ja wypróbowałam i uważam, że nie są takie złe.

Zakupy:
- marchewka
- pieczarki
- ziemniaki
- brokuł
- kukurydza


Przygotowanie:
Warzywa obieram, (można zetrzeć na grubych oczkach ale również pokroić w kostkę), podgotowywuję w osolonej wodzie. Gdy już są gotowe wrzucam wszystko na patelnię i dodaję troszkę wody i przyprawy. Duszę jakieś 15 min wszystko razem. GOTOWE!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz