15 lutego 2016

Gotowany schab w sosie


Gotowany schab w sosie

Zostały mi kiedyś kotlet schabowe i zamroziłam mięso. Dzisiaj postanowiłam zrobić coś nowego czyli ugotować je i podać z sosem pieczarkowo - jogurtowym. Dani może na zdjęciu nie wygląda najlepiej ale naprawdę dobrze smakuje. Zresztą co będę zachwalać. Spróbujcie sami.

Zakupy:
- schab bez kości ( ja miałam 4 kawałki)
- pieczarki
- jogurt naturalny
- szczypiorek
- przyprawy

Przygotowanie:
Schab zamarynowałam w przyprawach, jakie mi wpadły pod rękę. Później ugotowałam w osolonej wodzie z dodatkiem przypraw. Teraz sos. Pieczarki wyczyściłam i pokroiłam na mniejsze kawałki i na maśle z odrobiną wody poddusiłam. Później dodałam szczypiorek i jogurt naturalny i dosłownie chwilkę gotowałam, żeby się jogurt nie zważył. Na końcu do sosu wrzuciłam schab i tyle trzymałam na ogniu, żeby mięso się zagrzało. Voila Gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz