3 lutego 2016

Pasta do pieczywa


Pasta do pieczywa

Chciałam zaproponować lekką pastę do pieczywa. Ponieważ jestem nadal na diecie i bardzo się cieszę tak przy okazji, że udało mi się wytrwać a nie było to łatwe :) Myślę, że najciężej jest z samokontrolą lub to co już najgorsze z napadami smaku na tzw. "coś". W mojej diecie spotkałam mnóstwo nowych przepisów, które na pierwszy rzut oka nie bardzo mi spasowały ale jak już je zrobiłam i spróbowałam okazuje się, że są super. Dlatego niektóre z nich polecam Wam tutaj.

Zakupy:
- pół ogórka
- kawałek papryki czerwonej lub żółtej
- cebula, pół ząbka czosnku
- 2 łyżki szczypiorku
- 5 dag twarożku light
- 50 ml jogurtu naturalnego
- 2 łyżeczki oliwy
- sól, pieprz


Przygotowanie:
Ogórek, paprykę, cebulę pokroić w bardzo drobną kostkę (można zblendować). Wymieszać z siekanym szczypiorkiem, twarożkiem, jogurtem i oliwą. Nałożyć pastę na pieczywo. Tutaj wersja z chrupkim żytnim pieczywem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz