9 stycznia 2016

Surówka Colesław


Surówka Colesław

Żeby coś urozmaicić w domu do obiadu zrobiłam surówkę Colesław. Zjadłam jej nie dużo ponieważ
 zawiera majonez i kapustę a ja jak już wiecie staram się unikać tak ciężkich rzeczy. Ale spróbowałam, bo nie wyobrażam sobie tego, że będę Wam cokolwiek polecać co nie wiem jak smakuje. Smakuje a nawet bardzo więc trudno było z niej zrezygnować. Polecam sami się przekonajcie.

Zakupy:
- 1/2 główki białej kapusty
- 2 marchewki
- cebula
- sól ( 1/2 łyżki)
Sos:
- cytryna ( 1 łyżka soku)
- majonez (3-4 łyżki)
- jogurt naturalny ( 2 łyżki)
- cukier puder (2 łyżeczki)
- pieprz a czubku łyżeczki

Przygotowanie:
Kapustę szatkuję na drobno i solę i odstawiam na jakieś 30-40 minut, żeby kapusta mogła zmięknąć.
Niektórzy odciskają nadmiar wody ja natomiast tego nie robię. Marchewkę obieram i ścieram na tarce o małych oczkach. Cebulę obieram i drobno siekam. Mieszam wszystko razem. Teraz pora na sos. Mieszam wszystkie składniki razem i polewam tym kapustę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz