9 stycznia 2016

Kasza pęczak


Kasza pęczak

Tą kaszę odkryłam zupełnie niedawno. Nigdy wcześniej jej nie jadłam, ale muszę przyznać, że mi posmakowała. Byłam nastawiona do niej tak samo jak wcześniej do kaszy jaglanej czy kuskusa czyli sceptycznie. Smak mnie zaskoczył pozytywnie i będę ją częściej stosować w naszym domu zamiast ziemniaków.

Zakupy:
- opakowanie kaszy pęczak


Przygotowanie:
Kasza jest porcjowana w woreczkach. Na pierwszy raz spróbowałam ją ugotować według przepisu na opakowaniu ale powiem szczerze, że była jak dla mnie trochę za twarda. W przepisie jest 15 min pod przykryciem na wolnym ogniu ale ja gotowałam 25 min. Jeśli ktoś lubi można dodać roztopione masło ale ja ze względu na ćwiczenia raczej unikam tłustego chociaż czasami się skuszę. Polecam bardzo bo jest mega zdrowa. Koszt opakowania 1,85 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz