22 stycznia 2016

Sałatka hawajska



Sałatka hawajska


Jak już pisałam wcześniej w tamtym roku rozpoczęłam moją przygodę z siłownią. A jak wiadomo jeśli z siłownią to i z dietą. Utrzymanie diety i treningi wymagają nie lada wyzwania jednak w domu staram się tak czy tak przygotowywać zdrowe a przy tym smaczne jedzenie. Teraz więc jedno z moich dietetycznych dań, które jak się okazuje smakuje wszystkim :)


Zakupy:
- ryż ( ja kupiłam w torebkach i użyłam jednej)
- pierś z kurczaka
- ananas krojony w puszce
- 2 - 3 łyżki jogurtu naturalnego


Przygotowanie:
Pierś z kurczaka myję, osuszam i smażę na patelni bez tłuszczu z odrobinką soli. Ryż gotuję jak w przepisie i odcedzam. Ananasa również odcedzam od soku. Wszystko razem wsypuję do miski i dodaję 2-3 łyżki jogurtu naturalnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz