28 kwietnia 2016

Sałatka z buraczków


Sałatka z buraczków.

Dzisiaj proponuję Wam sałatkę z buraków czerwonych. Ja wykorzystałam ją do obiadu ale myślę, że może być również podana jako przekąska na imprezie. nie ma w niej dużo składników. Robiłam ją pierwszy raz ale myślę, że będzie u nas często gościć.


Zakupy;

- 5 buraków czerwonych
- cebula
- kwasek cytrynowy
- majonez
- jogurt naturalny
- jabłko
- sól, cukier do smaku


Przygotowanie:
Buraki obrałam, pokroiłam w kostkę i gotowałam w osolonej wodzie aż do miękkości. niektórzy gotują buraki całe w skórce ale ja uważam, że tak się szybciej ugotują jak są już pokrojone. W międzyczasie kroję drobno cebulę i jabłko. Gdy buraki będą ugotowane odcedzam je i studzę. Gdy wystygną dodaję troszkę kwasku cytrynowego, żeby buraczki "nabrały koloru", pokrojone jabłko i cebulę. Dodaję majonez i jogurt naturalny i doprawiam solą i cukrem. Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz