2 grudnia 2015

Gotowe babeczki



Dzisiaj z braku czasu niestety posiłkowałam się gotową mieszanką. Byłam zawsze do nich sceptycznie nastawiona ale powiem Wam, że tym razem produkt mnie miło zaskoczył. Straciłam na to łącznie z pieczeniem może pół godziny. Ja raczej łasuchem nie jestem i nie przepadam za słodkimi rzeczami no ale spróbowałam i naprawdę mogę polecić te babeczki, szczególnie jest to bardzo dobre rozwiązanie dla zapracowanych mam, które chcą zrobić cos na szybko.

Zakupy:
- opakowanie gotowych babeczek
- mleko                                        
- jajka                                         

Przygotowanie:
Jak na opakowaniu :)

Koszt:
Opakowanie babeczek ok. 4,49 zł
Mleko 2% ok. 2,49 zł
Jajka 10 szt. 3,29 zł z czego potrzebne sa tylko 2 szt.
Koszt calego wypieku to ok. 5,75 zł

Udanej zabawy życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz